Rezultat, ki ga dosežemo z izvedbo 4. koraka
- poiskali potencialne kupce za nakup vašega podjetja,
- kupce pregledali in jih kvalificirali,
- vodili pogajanja s kupci,
- ovrednotili prejete ponudbe.
Uspešna marketinška strategija pritegne kupce, ki bodo za vaše podjetje pripravljeni plačati več. V Finančni skupini PRIMA za vas pripravimo in izpeljemo strateško marketinško kampanjo, osredotočeno na pravo skupino kupcev. Tisti, ki so zainteresirani za nakup, podpišejo sporazum o varovanju zaupnih podatkov, da dobijo dostop do informacijskega memoranduma. Potencialne kupce nato pregledamo in kvalificiramo ter jim postopno razkrivamo dodatne zaupne informacije, ko prodaja in pogajanja napredujejo. To postopno razkrivanje informacij pomaga ohranjati zaupnost v največji možni meri in pomaga zagotoviti, da se pogajamo le z resnimi kupci.
Marketinška strategija, ki privabi čim več potencialnih kupcev
Ko pripravljamo marketinško strategijo, se osredotočimo na razumevanje vaših potreb in ciljev ter oblikujemo trženjski pristop, ki je zasnovan za doseganje čim boljših rezultatov. Ta je lahko osredotočen na širok krog potencialnih kupcev, ali pa ciljno naravnan na diskretna pogajanja s točno določenimi kupci ali vlagatelji.
Seznam potencialnih kupcev pripravimo tako, da identificiramo panoge, ki so najbolj povezane z vašo in poiščemo podjetja, ki bi lahko ustvarila največje sinergije s prevzemom vašega podjetja. To so lahko neposredni konkurenti, podjetja, ki bi z nakupom pridobila tržni delež na novem geografskem območju, podjetja, ki prodajajo komplementarne izdelke ali podjetja iz iste oskrbovalne verige. Poiščemo lahko strateške vlagatelje, finančne vlagatelje ali premožne posameznike, tako v Sloveniji kot v tujini.
Naša skupina strokovnjakov bo nato pripravila ustrezen strateški marketinški načrt in ga izvedla bodisi tako, da bo objavila zaupne oglase, bodisi, da bo neposredno stopila v stik s potencialnimi kupci. Naša marketinška strategija bo zastavljena tako, da bo usmerjena na kupce, ki bodo najverjetneje pripravljeni plačati najvišjo ceno. Strategija bo prilagojena različnim skupinam vlagateljev na lokalni in mednarodni ravni. Naš trženjski proces pritegne najprimernejše kupce za vaše podjetje s prepričljivimi globalnimi, regionalnimi in lokalno usmerjenimi kampanjami. Naš prodajni proces je zasnovan tako, da najde najboljše kupce za vaše podjetje ter spodbuja konkurenco med njimi.
Razumevanje potencialnih kupcev, njihovih razlogov za nakup, poznavanje njihovih zahtev ter pričakovanj, je ključnega pomena za pripravo dobre strategije prodaje.
Kvalificiranje potencialnih kupcev
Vsi kupci, ki izrazijo zanimanje, ne bodo finančno ali drugače sposobni za nakup vašega podjetja, ali pa bodo želeli zgolj pridobiti informacije o konkurentu. Zato bomo kupce pregledali in ocenili njihov interes ter njihovo finančno sposobnost za nakup. Kupce kvalificiramo postopno, kar nam omogoča, da jih temeljito pregledamo in zagotovimo medsebojno izmenjavo informacij po fazah, ko se prodaja odvija. Kupci so v različnih korakih prodajnega postopka zmeraj podrobneje pregledani, da se zagotovi, da so kvalificirani, preden prejmejo dodatne zaupne ali občutljive informacije o vašem podjetju.
Predhodni pregled kupca je pomemben, da ohranimo zaupnost občutljivih informacij in da vam prihranimo čas. Srečali se boste le z najresnejšimi kandidati.
Pogajanja
Če želite pri prodaji doseči najboljšo ceno in prodajne pogoje, se je koristno pogajati z več kvalificiranimi kupci hkrati. Konkurenca v postopku prodaje običajno poveča prodajno ceno in resnost kupcev, vendar jo je treba obravnavati profesionalno in pošteno.
V Finančni skupini PRIMA vodimo vsa pogajanja in se s kupcem dogovarjamo o podrobnostih, tako, da za vas dosežemo najboljšo ceno in pogoje. Tukaj smo, da vas zastopamo in vam pomagamo do želenega rezultata. Konkurenčno okolje na trgu ustvarjamo tako, da določimo roke, nadzorujemo potek pogajanj in kupcem jasno pokažemo, da so za nakup zainteresirane še druge stranke. Ocenjujemo ponudbe kupcev, pripravljamo nasprotne ponudbe in proces vodimo proti uspešnemu zaključku. Vemo, da želijo kupci prevzeti nadzor nad prodajnim procesom, vendar bomo poskrbeli, da bodo pogajanja potekala v skladu z vašimi željami.