Ko prodaja in dobiček rasteta, lastniki podjetij, ki nimajo časa za investicijske raziskave, pogosto puščajo denar na tekočem računu ali na depozitih, ki prinašajo zelo nizke obresti. Namesto tega lahko finančni svetovalci pomagamo časovno omejenim lastnikom pri učinkovitem razporejanju prostih sredstev na domače in tuje finančne trge ter pri vlaganju v nepremičnine. Ti ukrepi lahko igrajo ključno vlogo pri doseganju dolgoročnih finančnih ciljev lastnikov podjetij.
Poskrbite za likvidno rezervo podjetja
Tudi za podjetja je priporočljivo, da si ustvarijo likvidno rezervo. Ta naj bo zadostna za pokritje treh do šestmesečnih stroškov (plač, najemnin in drugih poslovnih odhodkov). Če nas je zadnja kriza namreč karkoli naučila, je to to, da lahko tudi najboljša podjetja občasno zaidejo v težave, na katere nimajo vpliva. Pa naj je to gospodarska kriza, nihanje povpraševanja po njihovih izdelkih, nenaden večji materialni strošek, negativna publiciteta, poškodba ali bolezen lastnika ali ključnega kadra, ali kaj drugega.
Likvidna rezerva pa ne bo koristna le v primeru negativnih dogodkov, temveč jo bomo lahko uporabili tudi ob poslovnih priložnostih. Npr. za prevzem konkurenta, za nakup strojev ali surovin pod posebej ugodnimi pogoji (z velikimi popusti) ipd.
Vlaganje na finančne trge ter v nepremičnine
Večina podjetnikov ima svoje premoženje skoncentrirano le v eni naložbi – lastnem podjetju. Ko podjetje raste in se pritok denarja povečuje, je pravi čas, da ga naložimo še kam drugam in tako poskrbimo, da ne bodo vsa jajca v isti košari. To je tudi pravi čas, da začne denar delati za nas.
Glede na to, da je že samo podjetništvo dovolj tvegano, je smiselno biti pri naložbah bolj konservativen in si sestaviti enostaven portfelj, ki ga ne bo potrebno preveč prilagajati. Sestavljen naj bo iz vzajemnih in indeksnih skladov ter nepremičninskih naložb.